مصاحبه آرشیو خبر ها
کار را برای لیون غیر ممکن می کنیم

کار را برای لیون غیر ممکن می کنیم

آنتونیو کونته ، سرمربی یوونتوس پس از شکست در برابر ناپولی و در آستانه دیدار حساس در لیگ اروپا ، لیون را تیمی منسجم و قدرتمند دانست و برای پیروزی یوونتوس ابراز امیدواری کرد .

" لیون تیم بسیار خوبی است و واقعیت و حقیقتی از فوتبال فرانسه است . زیرا آن ها در طول چند وقت گذشته چندین جام بدست آوردند و تیم بسیار خوبی دارند که از بازیکنان خوبی ساخته شده است "

" مطمئنا مهم ترین و خطرناک ترین بخش آن ها ، خط حمله لیون است . جایی که گومیس و لاکازته حضور دارند . فکر می کنم یکی از بهترن خصوصیت ها و نقاط قدرت لیون قدرت فیزیکی این تیم باشد ، مخصوصا با این دو بازیکن که بسیار بسیار قدرتمند هستند و ما آن ها را بررسی کردیم "

" ما می دانیم که فردا بازی بسیار مهم و حساسی در پیش داریم . بازی که می تواند بسیار مهم و تاثیرگزار باشد . ما نتقاط ضعف و قدرت حریف را می دانیم "

" مطمئنا ما برای تلاش کردن و کسب موفقیت در فرانسه به آنجا خواهیم رفت . آن ها سال دوم است که در این رقابت ها بازی می کنند و این برای آن ها باعث رضایت و خشنوی است "

" اما نقش و جایگاه یوونتوس در اروپا می تواند بسیار بهتر از این باشد و بنابراین ما بسیار تلاش خواهیم کرد تا به عنوان تنها نماینده ایتالیا در رقابت های اروپایی بتوانیم موفق شویم . در برابر تیمی بازی خواهیم کرد که علاوه بر تاکتیک و تکنیک فوق العاده ، دارای قدرت بدنی زیادی هم هستند "

" همانطور که گفتم بازی رفت بسیار مهم و حساس خواهد بود . اما در مورد آنچه که امروز در ایتالیا در حال رُخ دادن است باید صادقانه گفت که ما کاملا بر روی بازی مقابل لیون تمرکز کرده ایم . اما برای بازی فردا انتظار یک بازی سخت و دشوار را داریم "

" فشار مسابقات بر روی بازیکنان ما زیاد است . ما در بازی قبل به دلیل خستگی هرگز نتوانستیم کیفیت لازم را ارائه کنیم . البته نمایش ِ بد ما توجیه پذیر نیست و ما نمی خواهیم فردا احساس شکست و ترس را تجربه کنیم . به دلیل مصدومیت هایی که وجود دارد کمی دچار مشکل شدیم اما همه د حال تلاش هستند تا شرایط خوب خود را پیدا کنند "

" ما مصدومانی در تیم داریم ، اما اگر بحث در مورد مصدومیت باشدباید گفت که تنها یک بار دیگر بود که ما 3 مدافع آماده را مانند بازی فردا در اختیار داشتیم . آن هم در لیگ قهرمانان فصل گذشته بود ، اما به هر حال و با توجه به شرایطی که ما داریم این دیدار نه برای ما و نه لیون آسان نیست "

سرمربی 44 ساله یوونتوس ادامه می دهد " اما به طور کلی فکر می کنم که شکست در برابر ناپولی جز آن دسته از شکست هایی باشد که شما پس از یک مدت پیروزی تحمل آن می شوید و می تواند باعث تغییر و نظم باشد . اما فکر نمی کنم که باخت برابر ناپولی در ادمه ما را از اسکودتو بازدارد ولی نباید همه چیز را هم ساده گرفت "

" من امیدوارم که این شکست باعث انگیزه بیشتر ما شود و قدرت ما را هم افزایش دهد تا با شدت و تلاش بیشتری برای موفقیت تلاش کنیم . من به همچین اتفاقی امیدوارم زیرا در گذشته با یوونتوس آن را تجربه کرده ام . بنابراین انتظار بازی ِفوق العاده ای را در بازی فردا از بازیکنان دارم "

کونته در مورد مقایسه بین یوونتوس و پاریس سن ژرمن اینگونه می گوید :
" در طول 3 سال قبل ما همواره پیش بودیم و از این بابت خوشحال هستیم . نمی توان ما را با تیم هایی مانند پاریس سن ژرمن مقایسه کرد . پاریس سن ژرمن یکی از بزرگ ترین تیم ها در فرانسه است اما لیون نیز تیمی است که برای رقبای خود از جمله PSG مشکل ایجاد کرده . یوونتوس در طول 3 فصل گذشته گام های بلند و مهی را برداشته است و موفقیت های زیادی کسب کرده "

" مقایسه یوونتوس و پاریس سن ژرمن و شباهت این دو تیم نمی تواند کاملا درست باشد . ما از نظر مالی خرج کمتری کردیم اما مانند آن ها موفق بودیم و شاید از این نظر برابر باشیم . اما سیاست و برنامه هر باشگاه متفاوت و مختلف است ولی مقایسه یوونتوس و PSG می تواند یک تعریف بزرگ از ما باشد ، زیرا PSG هم با 13 امتیاز اختلاف در صدر قرار دارد "

" اما بطور کلی من به فکر تشبیه یوونتوس با تیمی دیگر و استفاده از روش سایر تیم ها نیستم . اگرچه همیشه نکات مثبت را خواهیم آموخت اما نمی توان کاملا شبیه بود "

سرمربی لیون بازی مقابل یوونتوس را مانند بالا رفتن از کوه در دو مرحله دانسته ، نظر شما ؟

" ما تلاش می کنیم که این کوه را غیر قابل عبور کنیم ، این مهم ترین چیز است برای ما . آن ها می خواهند که از این کوه بالا بروند اما ما باید آنقدر خوب باشیم که اجازه ندهیم آن ها از این کوه بالا بروند و صعود کنند "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: